نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

نیکا فرشته کوچولو

راهنمایی میخوام

1392/12/6 2:33
نویسنده : مامان
507 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگتر از گلم سلام خیلی خیلی دوستت دارم مامان که حد و مرزی نداره.شیرین تر از عسلم عاشقتم. این روزها خیلی زود عصبانی و ناراحت میشی برای هر چیزی هم غصه میخوری واقعا نمیدونم چیکار کنم . وقتی تو ناراحتی دلم میخواد هر کاری بکنم تا خوشحالت کنم  باید کتاب بخونم یا از یکی راهنمایی بگیرم دلم میخواد همیشه خوشحال باشی و فکرت آزاد باشه تا بتونی سالم رشد کنی نازنینم اینو بگم که فوق العاده مهربون و دلسوزی و همه رو دوست داری و به هیچکس حسودی نمی کنی حتی ذره ای حتی اگه من هم یه بچه ی دیگه رو ناز بدم  هم حسودی نمیکنی مثل فرشته ها پاک پاکی عروسک من. امروز روز مهندس بود مادرجون هم مثل همیشه زحمت کشید و برای بابا و عمو اسماعیل(شوهرخاله) و دایی علی کادو گرفت و شام اونجا بودیم دست مامان گلم درد نکنه .این روز رو هم به همه مهندسین و شوهر خوب خودم  تبریک میگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)