نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

نیکا فرشته کوچولو

یه روز خوب

1392/12/9 1:59
نویسنده : مامان
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم امروز روز خوبی بود ظهر مادرجون اومد خونه مون و کلی برات جایزه خریده بود جوراب کیتی و پسته و بادوم دستش درد نکنه مثل همیشه که ما رو شرمنده میکنه.غروب هم آماده شدیم بریم جشن روز مهندس که نظام مهندسی برگذار کرده بود سرافون زردی رو که تازه برات درست کردم پوشوندمت مثل فرشته ها شده بودی خوشکل من و کلی برات وان یکاد خوندم که اول از همه خودم چشمت نکنم. تالار نگین شرق بود خیلی بهت خوش گذشت اول که 2 تا شیرینی و یه موز و یه خیار خوردی بعد هم سر فرصت بقیه خیارها رو زدی تو رگ همش نگرانم یه وقت مریض نشی . مجری برنامه عمه خورشید بود که تو شبکه گیلان برنامه کودک اجرا میکنه سریع شناختیش باهوش من و کلی ذوق کردی بعد هم برای بچه ها مسابقه گذاشت و همه جایزه گرفتن مداد رنگی 12 رنگ و تو وقتی جایزه گرفتی با خوشحالی اومدی پیش منو جایزت رو نشونم دادی.عاشقتم عزیزم.منم دو تا از همکلاسیهای دبیرستانم رو دیدم که با خانوادشون اومده بودن و خیلی خوشحال شدم.موسیقی سنتی هم اجرا شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)