نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

نیکا فرشته کوچولو

کلمات شیرین کودکانه

1392/5/4 17:23
نویسنده : مامان
129 بازدید
اشتراک گذاری

در 2 سال و نیمه گیت به رعد و برق میگفتی برگ و برگ و حالا میگی رعد و برگ

میخوای بگی پام درد گرفت میگی پامن درد گرفت و من عااااااااشق پامن گفتنتم

تازه که حرف اومده بودی به گیتا میگفتی دیتا چون گ رو نمیتونستی بگی و حالا تو سه سالگی ق رو نمیتونی تلفظ کنی و بجاش میگی گ

به تخم مرغ میگی ترم گ (با همون آوای تخم مرغ)

به رنگارنگ میگی رنگ و رنگ و من اونموقع با تمام  وجودم میخوام بخورمت

به کبریت میگی کربیت به قاشق میگی گاشگ

وقتی خرابکاری میکنی و ما دعوات میکنیم گریه میکنی و میگی من ناراحت شدم شما منو ناراحت کردین.

به هواپیما میگی هب پیما به مبل میگی ملب به سی دی میگی شی دی.

به مهربون میگفتی مرهبون ولی حالا تو ٣ سالگی درست میگی

به شکم میگی شمک

به دوربین میگی دیربون (عاشگتم) آخه منم دوست دارم مثل تو حرف بزنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)