نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

نیکا فرشته کوچولو

ماهی کوچولو

1392/4/21 15:49
نویسنده : مامان
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم این روزهای تابستونی عاشق اینی که تو حیاط آب بازی کنی یه قایق بادی زرافه ای داری که یه روز بابا توش آب پر کرد و کلی توش بازی کردی عکسش رو هم میذارم.فقط بدیش اینه که چون حیاط کاشیه لیز میشه و من نمیتونم یه لحظه هم تنهات بذارم.تازه یه بار هم لیز خوردی.دیروز بابا که از سر کار اومد یواشکی رفت دوش بگیره که تو نبینی باهاش بری چون روزه داشت خسته بود تو وقتی صدای آب رو شنیدی با ناراحتی اومدی پیش من و گفتی منم میخوام برم حموم خیلی دلم سوخت ولی چون فکر میکردم بابا خسته میشه گفتم نمیشه تو هم رفتی تو اتاقت چند لحظه بعد که بابا از حموم اومد یکراست اومد پیشت و دید تو داری گریه میکنی بغلت کرد و تو با گریه بهش گفتی مامان اجازه نداد بیام حموم بابا هم دوباره از من اجازه گرفت و تو رو برد حموم وکلی با هم آب بازی و خنده کردین.عاشق آب بازی و حمومی عزیزم. بعد هم افطاری خوردیم و حسابی خوشکلت کردم (البته خودت لباست رو انتخاب کردی) و رفتیم خونه خاله آدینه چون سینا جونم که دوباره مجبور به عمل شد رو ببینیم خدا رو شکر بهتر بود.خدا کنه روز به روز بهتر بشه گلم.این روزها میری مهدت کلاس زبان و نقاشی و خانم مربیت(خاله مهتاب) هم گفته که خیلی با استعداد و علاقمندی گلکم.کلاس اسکیت هم دوست داری بری ولی گذاشتم برای سال دیگت.نقاشی رو تو مهد با مداد شمعی شروع کردین و تو خونه بعد از کمی نقاشی رو کاغذ کل بدنت و ناخن هات رو رنگ میکنی چون میدونی دعوات نمیکنم ولی رو دیوار و وسایل و لباسات نمیکشی چون میدونی ناراحت میشم خیلی مهربونی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)