نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

نیکا فرشته کوچولو

عاشقتونم

1392/4/2 0:01
نویسنده : مامان
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماه من امشب سومین شبی هست که رو تختت میخوابی و خیلی هم دوست داری دیشب دو بار بیدار شدی و گریه کردی و من اومدم پیشت دراز کشیدم تو هم دستم رو طبق عادتت بغل کردی و خوابیدی دومین بار هم که دم دمای صبح بود گفتی بستنی چوبی میخوام که من گفتم باشه و تو دوباره خوابیدی.قربون خواب دیدنت برم که خواب بستنی چوبی میبینی.انشاالله همیشه خوابهای شیرین ببینی عروسکم. دیروز رفته بودیم دریا وبعد از خوردن عصرانه بارون گرفت و همه فرار کردیم تو ماشینامون پویا دوست داشت پیش تو،تو ماشین ما بشینه که بالاخره موفق شد امیرمهدی رو بفرسته تو ماشین خاله احیا .جای سیناجون و مامان و باباش خیلی خالیه.امیدوارم هفته دیگه پیش هم باشیم.تو عکس به ترتیب نیکا سینا و پویا خونه مادرجون.نیکا اینجا 10 ماهشه .عاشقتونم.امروز وقتی بابا داشت میرفت سر کار خداحافظ گفت و شما رفتی دم در هال و تند تند گفتی خدافش خوابهای رنگ و رنگ ببینی!قربون اون فکر های مهربونونت برم من. پسرخاله های گل نیکا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)