نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

نیکا فرشته کوچولو

اسباب بازی

1392/7/19 16:49
نویسنده : مامان
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به دختر ماه روی شیرین زبونم از شیرین زبونیات چی بگم که هر چقد بگم کم گفتم هفته پیش رفتیم لاهیجان دور بزنیم که مامانی تصمیم گرفتم واسه دخملم اسباب بازی بخریم بنابراین در اقدامی انتهارینیشخندرفتیم داخل اسباب بازی فروشی بزرگی و شما بعد از چند دقیقه نگاه جستجوگرانه پشت در شیشه ای مغازه رو که باز بود نشون دادی و گفتی اینو میخوام حالا این چی بود یه گیتار زرافه ای که چند دفعه بهم گفته بودی و من نخریده بودم و تو هنوز یادت بود و توی اون مغازه بزرگ بازم همون چیزی رو که دلت میخواست از گوشه و پشت در پیدا کردی و خریدیم. 2 روز اول همش باهاش بازی کردی و هنوزم دوسش داری دختر خوبم.دیروز غروب مادرجون زنگ زده بود و شما گوشی رو برداشتی و بعد از سلام و خوبی گفتی من ماه خوردم و مادرجون متوجه نشد منظورت چی بود آخه به میگو سوخاری میگی ماه چون شبیه ماهه. بعد هم مادرجون گفت شام بیاین خونه ما تو هم با اون لحن بچه گانت گفتی الان شبه نمیتونیم بیایم که باید خولشید بیاد بعد و دستت رو هم تکون میدی.بعضی شبها که من میبرمت رو تخت خودمون که با هم بخوابیم تو بعد از چند لحظه که دراز میکشی پا میشی میری تو اتاق خودت و صدام میکنی میگی بیا اینجا بخوابیم و من هم خوشحال از اینکه تخت خودت رو دوس داری میام و با هم رو تختت میخوابیم دختر قشنگمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)