نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

نیکا فرشته کوچولو

طرز درست کردن آلسکا فقط با درش

1392/7/21 10:25
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم الان که دارم برات مینویسم یه صبح پاییزی قشنگه که شما هم رفتی مهدکودک .آفتاب قشنگی هم از لابلای پرده ها سرک کشیده تو خونمون قربونت برم اگه الان خونه بودی نمیذاشتی من برات بنویسم چون حوصله ت سر میره یا میخوای که باهات بازی کنم یا خودت کارتون نگاه کنی البته بعضی موقعها هم خودت میری تو اتاقت و با اسباب بازیهات بازی میکنی و با عروسکهات حرف میزنی و شعر میخونی که من عاشق این کارتم. به یکی از کابینتها که اتفاقا بالا هم هست علاقه داری! و همش میگی که بغلت کنم و توشو ببینی .میگم چرا میگی آخه میخوام یه چیزی پیدا کنم بازی کنمتعجببعد هم معمولا نی های رنگی مخصوص شربت رو برمیداری و یه بازی برا خودت میسازی دختر خلاقم.البته دیروز بجز اون در جای آلسکا رو برداشتی و گفتی مامان میشه بزالمش تو فلیزل درست بشه؟ من که داشتم با تلفن صحبت میکردم گفتم آره و بعد از چند ساعت دیدم رفتی در فریزر رو باز کردی و با دقت کامل نگاش میکنی که روش آلسکا درست شده یا نه؟قهقههچند بار این کارو کردی قربون چشمات برم و من هر چی برات توضیح میدم قبول نمیکنی و چون میترسم گلوت درد بگیره هم برات درست نمیکنم ببخشید ناز گلکم.

راستی به چوب یه چیزی میگی بین سوب و شوب و من فقط دلم میخواد بخورمت وقتی اونو میگی و با تمرکز تمام هم میخوای درست تلفظش کنی که من بفهمم چون من هی میگم چی؟ تا تو تکرار کنی و من بذوقم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)