نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

نیکا فرشته کوچولو

نابغه کوچولوی من

1392/6/10 16:36
نویسنده : مامان
122 بازدید
اشتراک گذاری

ناز نازی مامان خوشگل باهوشم چند دقیقه پیش رو پام دراز کشیده بودی که بخوابی تلویزیون هم داشت فیلم نوشدارو رو میداد که یه خانواده ای رفته بودن انگلیس و دختر داشت رانندگی میکرد و پدرش هم کنارش نشسته بود و از اونجایی که ماشین خارجی جای فرمون سمت راسته و تو ایران سمت چپ تو متوجه جای فرمون شدی و گفتی ا چرا اون اونوره اون اینوره؟ من که باورم نمیشد تو متوجه این موضوع شده باشی پرسیدم چی مامان ؟ گفتی چرا دختره اونوره؟باید اینور باشه و باباش اونور . منظورت همون فرمون بود که من از ذوق زیاد زنگ زدم به بابا و براش تعریف کردم و دو تایی کلی خوشحال شدیم. راست میگه دکترت آقای دکتر افتخاری که تو حتما رِییس یه جایی میشی.خانم دکتر من.بابا آی کیو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)