نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

نیکا فرشته کوچولو

یه روز در خدمت نیکا وروجک

1392/6/7 17:56
نویسنده : مامان
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر شیرینم.دیروز باهم رفتیم پارک روبروی خونمون.تو خیلی خوشحال بودی یکم سرسره بازی کردی و سمت بازیهای برقی رو نشون دادی گفتی بلیم اونجا اول هلیکوپتر نشستی و بعد گفتی بپر بپر بریم منم بردمت چون خیلی دختر خانمی شدی اینروزا و حسابی دل مامان و بردی خلاصه کلی با سرسره بادی بازی کردی و دو تا دوست هم پیدا کردی و اومدی به من میگی مامان جون ببین دوست خوسکل پیدا کردم دخترونه هستن پسرونه نیست اینجا (چون اتفاقی اونجا پسرها نبودن).در کل همش دوست داری با دخترا دوست بشی و بازی کنی فدای تو دخار با احساسم بشم. بالاخره رضایت دادی و رفتیم پفیلا خریدیم و قدم زنان اومدیم خونه و ساعت 10 بود چون ساعت 8 رفته بودیم بیرون ولی بابایی هنوز نیومده بود چون رفته بود والیبال.تو مشغول خمیربازی شدی منم شام رو آماده کردم.این روزا خودت میری کامپیوتر رو روشن میکنی و سی دی کلاس زبانت رو میذاری و نگاه میکنی البته اگه کارتون بخوای منو صدا میکنی که برات بذارم.قشنگ دبل کلیک کردن رو یاد گرفتی و کلی کلمات انگلیسی بهت افتخار میکنم باهوش من. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)