نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

نیکا فرشته کوچولو

خرید برای نقاش کوچولو

1392/6/4 2:00
نویسنده : مامان
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیکای خوشگلم عشق مامان. امروز بعدازظهر که از خواب بیدار شدی برات پنکیک درست کردم و با شیر نوش جان کردی و خیلی خوشت اومد چون اولین بار بود که درست میکردم از این به بعد هر روز برات درست میکنم چون خیلی مقویه و بامزه. بعد لباس خوشکلت رو پوشوندم و با هم رفتیم بازار. میخواستم از مطبوعاتی برات یه سری وسایل بخرم.اونقدر خانم شدی که تو مغازه میمونی و بیرون نمیای و یه کتابی که خوشت میاد و دستت میرسه رو بر میداری و باهاش مشغول میشی و من هم راحت خریدامو میکنم.مداد شمعی و دفتر نقاشی و 2 تا رنگ آمیزی و خمیر بازی و یه کتاب داستان برات خریدم البته 2 تای آخری رو قایم کردم که بعدا بهت بدم بعد بابایی اومد دنبالمون و رفتیم میوه خریدیم و تو وسایلت تمام مدت تو دستت بود قربون ذوقت برم من.وقتی اومدیم خونه لباسات رو که عوض کردم رفتی صندلیت رو آوردی و مشغول شدی با مداد شمعیت به نقاشی و نصف دفتر رو پر کردی.فردا هم کلاس نقاشی داری نقاش کوچولوی من .من و بابا عاشقتیم دخترم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)