نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

نیکا فرشته کوچولو

روزهای دیماه ما

1392/10/10 17:24
نویسنده : مامان
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق زندگی مامان و بابا.دختر نازم این ماه من میرم دانشگاه غیرانتفاعی برای مراقبت و شما هم میری پیش مادرجون و پدرجون.اونا خیلی دوست دارن من میخواستم شما رو بذارم مهد ولی مامان گلم گفت بیارش اینجا پیش ما. شما هم تقریبا دختر آرومی هستی ولی نه همیشه دخترم امیدوارم همیشه قدرشون رو بدونی و بیشترین احترام رو بهشون بذاری.مامان و بابای خوبم خیلی دوستتون دارم و خیلی متشکرم اگه شما رو نداشتم نمیدونستم چیکار کنم از خدا میخوام عمر طولانی با سلامتی داشته باشین. یه روز هم شما رو پیش خاله الهام گذاشتم و خواهر گلم هم گفت هر وقت خواستی نیکا رو بیار ممنونم ازش و دوستش دارم.دختر شیرین تر از عسلم عشقم خیلی دوستت دارم صبح ساعت 7 بیدارت میکنیم و معمولا بابایی لباس تنت میکنه و میریم سمت دانشگاه من پیاده میشم شما هم میرین سمت خونه مادرجون.برات مدادرنگی و کتاب رنگ آمیزی میزارم و مادرجون دیروز میگفت که صبح که رسیدی و لباسهات رو عوض کردی با بابابزرگ یه ساعتی خوابیدی عزیزم و مادرجون هم بعدش برات سیب زمینی سرخ کرد چون میدونه دوست داری.برای نهار و شام هم همیشه چیزهای خوشمزه درست میکنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)