نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

نیکا فرشته کوچولو

تولد پویا جون

1392/9/4 2:04
نویسنده : مامان
125 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز خوشکلم عروسک من سلام دیروز تولد پویا جون(پسرخاله) بود که باز هم به همه مخصوصا شما بچه ها حسابی خوش گذشت البته گهگداری شما و گیتا یه جرقه میدادین ولی نسبت به قبل خیلی بهتر سر اسباب بازیها با هم کنار میاین و به تفاهم میرسین.ما هم آلبوم خاله آدینه رو آوردیم که توش پر از عکسهای کوچیکی مون بود چقدر خندیدیم قیافه ها و لباسهامون واقعا با بچه های امروزی فرق میکرد.دیروز ظهر با بابا رفتی سوپرمارکت. خودت داخل سوپرمارکت میگردی و برای خودت چیزهایی رو انتخاب میکنی خیلی این کار رو دوست داری و اگه بهت بگم این چیز خوبی نیست گاهی اوقات قبول میکنی عزیزدلم.بابا گفت دیروز شیر کاکايو برداشتی و گفتی مامان دیگه نمیگه چیز بد خریدی الهی فدات بشم و اومدی خونه به من میگی مامان من چیز خوب خریدم پاستیلا( پاستیل)نخریدمماچهمیشه برای من هم یه چیز میخری عشق من.

نفسم شبها خودت از خواب بیدار میشی و با گریه میگی دستشویی دارم البته اگه زود خوابیده باشی دیگه موقع بیدار شدن گریه نمیکنی بعضی وقتها هم خودت میری دستشویی و بعد منو صدا میکنی.خیلی بزرگتر از سنت میفهمی گلکم

عاشق به تمام معنای کارتون دیدنی صبح که بیدار میشی یکراست میای پشت کامپیوتر و روشنش میکنی و ما هم بناچار تصمیم گرفتیم یه دروغ مصلحتی خنده دار بهت بگیم بابا صبحها که داره میره سر کار پریزش رو شل میکنه چون اگه کامل در بیاره شما میفهمی و من هم میگم که برقش رفتهآخخدا رو شکر جواب داده و شما یکمی عادتت رو فراموش کردی البته وقتی بیداری نمیشه اومد پای کامپیوتر چون هر لحظه میگی کارت تموم شد؟و بیشتر از 5یا6 دقیقه هم طاقت نداری و با عصبانیت میگی بگو آره نگو نه. منم بخاطر اینکه اذیت نشی کامپیوتر رو روشن نمیکنم عزیز دلم.

دخترم تو از وقتی اومدی تمام زندگی من و بابایی شدی و به زندگیمون گرمی و شیرینی میدی.الان که خوابی دلمون برات تنگ شده همیشه همینطوره. اونقدر شیرین زبون شدی که حد نداره و از خوشحالی و ذوق به حرفات همیشه با هم میخندیم خندیدن رو خیلی دوست داری دختر مهربونم از ته دلم آرزو میکنم همیشه خوشحال باشی و بخندی. نذار مشکلات زیاد فکرت رو مشغول کنه از لحظه لحظه زندگیت به خوبی استفاده کن.بینهایت دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nazanin
2 آذر 92 14:30
سلام مامانی.من وبلاگ نیکا جون رو لینک میکنم ممنون میشم اگه شماهم وبلاگ بهار کوچولومونو لینک کنید http://nokhodkochooloo.niniweblog.com
samaneh zabihi
13 آذر 92 1:44
سلام،به وبلاگ بیتا و نیکا گل دخترای منم سر بزنید